Orc - 2011-01-23 16:23:37

Istnieje drugi rodzaj pojedynków a mianowicie gracza z potworem czy postacią wymyśloną przez niego podczas zadania czy po prostu podczas np. polowania. Podczas takiej walki gracz ma całkowitą kontrolę nad sytuacją lecz w starciu np. z wilkiem powinien ponieść jakieś obrażenia. Wiadomo, zdażają się walki z których cało się wychodzi ale wiadomo, że przesadzać nie można. Jako, że nie ma tutaj HP przy dostaniu w prawą ręke wojownik który jest praworęczny będzie słabiej udeżał a łucznik słabiej naciągał strzałę czy też blok będzie łatwiejszy do przebicia. Oczywiście taki sam system odnoszenia obrażeń istnieje w każdych walkach lecz tutaj od gracza wymagana jest jedynie sprawiedliość.

www.xshippuudenx.pun.pl www.granaruto.pun.pl www.harrypotter2.pun.pl www.menadzer-zuzlowy-2009.pun.pl www.pbffairytail.pun.pl