PBF Ehan

Odnajdź się w świecie pełnym intryg, spisków i okrucieństwa...

Ogłoszenie

Witamy na Forum Ehan! Zapraszamy do założenia Karty Postaci i rozpoczęcia gry. Za każdego ściągniętego na Forum gracza, otrzymuje się 500 sztuk złota ::: Życzymy miłej gry :::

#1 2011-01-23 16:28:00

 Orc

Pan i Władca

status dethraneth@aqq.eu
19539702
Skąd: Gdynia
Zarejestrowany: 2011-01-23
Posty: 19

Magia (czary)

W świecie Ehan razem z pierwszymi wojownikami pojawili się pierwsi magowie - a wiadomo, że jak magowie, to i magia. Magia odkryta przez magów w Ehan dzieli się na kilka rodzai, a mianowicie:

Magia Przyzwań
Magia ta opiera się na przyzywaniu przeróżnych stworów, a jedno z najbardziej zaawansowanych zaklęć pozwala nawet na przyzwanie człowieka lub osobnika innej, dowolnej rasy. Potwory są przyzywane z nieznanych krain i portali oddzielonych od zwykłego, przyziemnego świata, więc nie należy przesadzić z ową magią, ponieważ wówczas samemu można się tam przez przypadek znaleźć i nie wrócić...

Przyzwanie Wilka
Zaklęcie pozwalające na przywołanie wilka. Z innego wymiaru na świat schodzi zwykły, dorosły wilk, który może atakować, bronić i wykonywać wszystkie polecenia przyzywającego.

Przyzwanie Ożywieńca
Ożywieniec to jedno z najpodlejszych stworów z głębi wymiaru przywoływań. Mimo to, ten czar potrafi je zmusić do całkowitego posłuszeństwa. Ożywieniec jest gnijącym ciałem człowieka, powołanym na nowo do życia. Ma szpony, którymi może w mig rozszarpać przeciwnika, oraz ostre kły.

Przyzwanie Dealthonga
Dealthong to ogromny wręcz wilk, wielkością niemal równy niedźwiedziowi. Ma długie, ostre kły i pazury, czarne futro, a także ogromne, żółte oczy, którymi mierzy każdego swojego przeciwnika. Jest szybki i silny.

Przyzwanie Niedźwiedzia
Chyba nie trzeba zbyt dokładnie tłumaczyć, czym jest niedźwiedź, ale opiszę to skrótowo: jest to bardzo silne, szybkie i potężne zwierzę, najlepiej działające w górach. Grube futro chroni je przed mrozem, poza tym jest bardzo wytrzymały.

Przyzwanie Trolla
Zaklęcie to pozwala na przyzwanie Trolla. Troll jest ogromną bestią, dorównującą wielkości przeciętnemu domostwu. Na jego grubej skórze zatrzyma się każdy bełt i każda strzała - tylko najlepsze miecze i topory mogą mu sprostać. Niestety, jego przyzwanie doprowadza Maga do niemal całkowitego wyczerpania, przez co nie może już wykonać żadnego innego zaklęcia, póki nie zregeneruje sił.

Zagięcie Wymiaru
Jest to najpotężniejsze zaklęcie przyzwania, pozwala na przyzwanie do siebie istniejącej już OSOBY, niezależnie od tego, jak daleko jest od nas. Po jego wykonaniu Mag jest już ledwo przytomny i całkowicie niezdolny do walki.


Magia Piorunu
Maga Piorunu pozwala na tworzenia wyładowań elektrycznych i atakowanie nimi. Najpotężniejsze z zaklęć pozwalają nawet przyzwać piorun czy całą burzę z nieba...

Małe Wyładowanie Elektryczne
Czar wywołuje niewielkie wyładowanie, które, ciśnięte w przeciwnika, gdy go trafi, powoduje kilkusekundowy paraliż oraz silny ból i pozostawia po sobie ranę.

Wyładowanie Elektryczne
Zaklęcie pozwala na stworzenie bezkształtnej porcji wyładowań elektrycznych, którą można zaatakować przeciwnika. Powoduje to u niego kilkunastosekundowy paraliż, spory ból oraz średniego stopnia krwotok.

Błyskawica
Czar tworzący w dłoni błyskawicę, którą możemy dowolnie kontrolować po jej wystrzeleniu. Błyskawica, kiedy trafi, jest w stanie zadać duże obrażenia przeciwnikowi i sparaliżować go na chwilę.

Burza
Zaklęcie wywołuje burzę, którą możemy kontrolować i dowolnymi piorunami uderzać w przeciwników. Po kilku minutach użytkowania tego czaru Mag mdleje i budzi się dopiero po kilku dobach.


Magia Ognia
Jest to magia pozwalająca na kierowanie niszczycielskim żywiołem ognia. Najpotężniejszy z czarów pozwala nawet na spuszczenie z nieba niezwykłego deszczu ognia.

Ognista Strzała
Czar pozwalający na wystrzelenie w przeciwników niewielkiego, ognistego pocisku. Owy pocisk jest dość szybki i przy trafieniu może skutecznie poparzyć przeciwnika.

Ognista Kula
Ulepszona wersja Ognistej Strzały, pozwala na wystrzelenie kuli o średnicy około ćwierć metra w przeciwnika, kula jest wolniejsza niż strzała, ale zadaje dużo większe obrażenia wrogom.

Duża Ognista Kula
Tym razem możemy wystrzelić jeszcze większą kulę, która na dodatek jest dosyć szybka. Bezpośrednie trafienie może zakończyć się nawet śmiercią od potężnych poparzeń.

Ognista Burza
Tworzy ogromny płomień, którym po wystrzeleniu można z powodzeniem kierować. Przy bezpośrednim trafieniu przeciwnik nie ma szans na przeżycie, ale rzucenie tego czaru jest dość wyczerpujące dla maga.

Deszcz Ognia
Najpotężniejszy czar ognia, pozwala na wyzwolenie z nieba prawdziwego deszczu ognia, który spada na głowy przeciwników, rażąc ich wszystkich w obrębie około trzydziestu metrów. Zaletą Ognistego Deszczu jest to, że omija on samego użytkownika i jego sojuszników. Niestety, deszcz trwa tylko kilka sekund, a po ich upłynięciu mag mdleje z wyczerpania.


Magia Leczenia
Jedyny rodzaj magii, który nie służy atakowi i zniszczeniu, ale leczeniu i regenerowaniu sił. Praktykowany zwykle przez magów-uzdrowicieli, przydaje się jednak też tym bojowym, aby odnowić siły po otrzymanych ciosach.

Lekkie Leczenie
Pozwala uleczyć siebie lub kogoś innego z podstawowych ran takich jak lekkie poparzenia, porażenia, wszelkiego rodzaju otarcia i niskiej szkodliwości krwotoki.

Średnie Leczenie
Leczy z ran otwartych (takich jak np. ręka przebita mieczem) , o ile nie dotknęły one najważniejszych narządów ciała. W takim wypadku nawet to zaklęcie nie jest w stanie pomóc. Oprócz ran otwartych leczy ono też wszystko to, co jest leczone przez Lekkie Leczenie.

Ciężkie Leczenie
Pozwala uleczyć z nawet najważniejszych ran, nawet z tych, które dotknęły ważnych narządów i części organizmu, jak np. płuca czy nerki. Pozwala odnowić tego typu narządy w całości, niestety, pożera to spore zasoby energii maga.

Potężne Leczenie
Ostateczne zaklęcie leczenia. Dzięki niemu możemy wyleczyć dosłownie KAŻDĄ ranę, a nawet przywrócić do pracy serce, jeśli nie jest zbyt późno. Wszystko dzieje się w szybkim tempie, niestety po wykonaniu zaklęcia mag mdleje z wyczerpania.

Kolejne rodzaje magii nie zostały jeszcze odkryte
Na start każdy mag może wybrać sobie JEDEN rodzaj magii i dobrać TRZY zaklęcia z niego

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.menadzer-zuzlowy-2009.pun.pl www.xshippuudenx.pun.pl www.harrypotter2.pun.pl www.naturalmt2.pun.pl www.pbffairytail.pun.pl